Ουκρανία: μισθός, ρυθμιστές και ρυθμιστές-χειριστές εργαλειομηχανών κατεργασίας μετάλλων
49.540 ₴τον χρόνο
Είναι εκτίμηση του διάμεσου μικτού μισθού. Δηλαδή 4.128 ₴ τον μήνα. εκτίμηση
- Ισοδυναμεί με
- 1.742 €
- Σε σύγκριση με τον διάμεσο μισθό της χώρας
- 1,0×
- Στοιχεία του
- 2016
Θέση ανάμεσα σε 144 χώρες
Κάθε γραμμή είναι μια χώρα, λογαριθμική κλίμακα από 100 € έως 100.000 € τον χρόνο.
Ουκρανία: εύρος μισθών, ρυθμιστές και ρυθμιστές-χειριστές εργαλειομηχανών κατεργασίας μετάλλων
Χαμηλότερο 10 %: 43.330 ₴Διάμεσος: 49.540 ₴Υψηλότερο 10 %: 56.950 ₴
Σε άλλες χώρες
Διάμεσος μικτός ετήσιος μισθός, σε ευρώ.
| 1. Ισλανδία εκτίμηση | 73.120 € |
| 2. Αυστραλία | 71.870 € |
| 3. Βέλγιο εκτίμηση | 70.340 € |
| 107. Γκάνα εκτίμηση | 1.812 € |
| 108. Ουκρανία εκτίμηση | 1.742 € |
| 109. Τζαμάικα εκτίμηση | 1.709 € |
| 144. Κένυα εκτίμηση | 129 € |
Παρόμοια επαγγέλματα
Ειδικευμένοι τεχνίτες και ασκούντες συναφή επαγγέλματα
- Σιδηρουργοί, σφυρηλάτες (βαρειολόγοι) και χειριστές πρέσας κατεργασίας σιδήρου (μορφόπρεσας)46.900 ₴
- Κατασκευαστές εργαλείων και ασκούντες συναφή επαγγέλματα47.770 ₴
- Στιλβωτές μετάλλων, χειριστές λειαντικών τροχών και τροχιστές εργαλείων45.580 ₴
- Χύτες και κατασκευαστές τύπων (καλουπιών) και πυρήνων μεταλλουργίας46.080 ₴
- Συγκολλητές και φλογοκόπτες μετάλλων48.690 ₴
- Τεχνίτες κατασκευής, εγκατάστασης και επισκευής ειδών από φύλλα μετάλλων (ελασματουργοί-φανοποιοί)50.000 ₴
- Τεχνίτες προετοιμασίας και ανέγερσης μεταλλικών δομικών κατασκευών51.840 ₴
- Τεχνίτες συναρμογής και μάτισης καλωδίων και συρματόσχοινων54.840 ₴
Συχνές ερωτήσεις
Ουκρανία, ρυθμιστές και ρυθμιστές-χειριστές εργαλειομηχανών κατεργασίας μετάλλων: πόσος είναι ο μηνιαίος μισθός;
Ο διάμεσος μικτός μισθός είναι 4.128 ₴ τον μήνα, 49.540 ₴ τον χρόνο.
Ρυθμιστές και ρυθμιστές-χειριστές εργαλειομηχανών κατεργασίας μετάλλων: σε ποια χώρα πληρώνονται περισσότερο;
Ισλανδία, με διάμεσο 73.120 € μικτά τον χρόνο.
Ρυθμιστές και ρυθμιστές-χειριστές εργαλειομηχανών κατεργασίας μετάλλων: Ουκρανία ή Ηνωμένες Πολιτείες, πού πληρώνονται περισσότερο;
Ηνωμένες Πολιτείες: 47.270 € τον χρόνο. Ουκρανία: 1.742 €. 27,1 φορές περισσότερα.
Πηγή: ILOSTAT (ILO), 2016. Πώς υπολογίζουμε