Ουκρανία: μισθός, τεχνίτες συναρμογής και μάτισης καλωδίων και συρματόσχοινων
54.840 ₴τον χρόνο
Είναι εκτίμηση του διάμεσου μικτού μισθού. Δηλαδή 4.570 ₴ τον μήνα. εκτίμηση
- Ισοδυναμεί με
- 1.929 €
- Σε σύγκριση με τον διάμεσο μισθό της χώρας
- 1,1×
- Στοιχεία του
- 2016
Θέση ανάμεσα σε 144 χώρες
Κάθε γραμμή είναι μια χώρα, λογαριθμική κλίμακα από 100 € έως 100.000 € τον χρόνο.
Ουκρανία: εύρος μισθών, τεχνίτες συναρμογής και μάτισης καλωδίων και συρματόσχοινων
Χαμηλότερο 10 %: 46.140 ₴Διάμεσος: 54.840 ₴Υψηλότερο 10 %: 65.550 ₴
Σε άλλες χώρες
Διάμεσος μικτός ετήσιος μισθός, σε ευρώ.
| 1. Ισλανδία εκτίμηση | 80.950 € |
| 2. Βέλγιο εκτίμηση | 77.860 € |
| 3. Ελβετία εκτίμηση | 74.000 € |
| 107. Γκάνα εκτίμηση | 2.006 € |
| 108. Ουκρανία εκτίμηση | 1.929 € |
| 109. Τζαμάικα εκτίμηση | 1.892 € |
| 144. Κένυα εκτίμηση | 143 € |
Παρόμοια επαγγέλματα
Ειδικευμένοι τεχνίτες και ασκούντες συναφή επαγγέλματα
- Χύτες και κατασκευαστές τύπων (καλουπιών) και πυρήνων μεταλλουργίας46.080 ₴
- Συγκολλητές και φλογοκόπτες μετάλλων48.690 ₴
- Τεχνίτες κατασκευής, εγκατάστασης και επισκευής ειδών από φύλλα μετάλλων (ελασματουργοί-φανοποιοί)50.000 ₴
- Τεχνίτες προετοιμασίας και ανέγερσης μεταλλικών δομικών κατασκευών51.840 ₴
- Σιδηρουργοί, σφυρηλάτες (βαρειολόγοι) και χειριστές πρέσας κατεργασίας σιδήρου (μορφόπρεσας)46.900 ₴
- Κατασκευαστές εργαλείων και ασκούντες συναφή επαγγέλματα47.770 ₴
- Ρυθμιστές και ρυθμιστές-χειριστές εργαλειομηχανών κατεργασίας μετάλλων49.540 ₴
- Στιλβωτές μετάλλων, χειριστές λειαντικών τροχών και τροχιστές εργαλείων45.580 ₴
Συχνές ερωτήσεις
Ουκρανία, τεχνίτες συναρμογής και μάτισης καλωδίων και συρματόσχοινων: πόσος είναι ο μηνιαίος μισθός;
Ο διάμεσος μικτός μισθός είναι 4.570 ₴ τον μήνα, 54.840 ₴ τον χρόνο.
Τεχνίτες συναρμογής και μάτισης καλωδίων και συρματόσχοινων: σε ποια χώρα πληρώνονται περισσότερο;
Ισλανδία, με διάμεσο 80.950 € μικτά τον χρόνο.
Τεχνίτες συναρμογής και μάτισης καλωδίων και συρματόσχοινων: Ουκρανία ή Ηνωμένες Πολιτείες, πού πληρώνονται περισσότερο;
Ηνωμένες Πολιτείες: 56.300 € τον χρόνο. Ουκρανία: 1.929 €. 29,2 φορές περισσότερα.
Πηγή: ILOSTAT (ILO), 2016. Πώς υπολογίζουμε